Alt var nødvendigvis ikke bedre før.
Men kanskje vi var flinkere å sette pris på det vi hadde mens det skjedde.
En pause i bakken. En kvikk lunsj delt med noen du er glad i. En historie som har blitt fortalt mange ganger før, men som fortsatt fikk folk til å le.
Ikke fordi øyeblikkene var store, men fordi vi tok oss tid til å være i dem.
Kanskje det ikke er fortiden vi savner, men at tiden gikk litt saktere.
Og at de små øyeblikkene fikk lov til å være store.
NOSTALGI - A2
2 900,00 krPris
MVA ekskludert
- Trykket kommer i forskjellige størrelser
- Trykk på kunstpapir
- 2026
- Opplag 30
- Str: A2
- Signert og nummerert
- + 5% Kunstavgift
- Passer i ramme 70x50
- Passpatout A2
